- La Primera comprar-li a la meua filla un Tablet PC
- La Segona preparar un hora a la setmana (la meua filla té 3 anys i no es qüestió d'abusar...) per a ensenyar-li un poc el funcionament de l'aparell (amb les recerques, jocs...etc).
De moment, per si acàs, la realitat que ens envolta ha de passar per els seus ulls també.
Respecte al CAP, tal com està montat ara mateix es útil? Es a dir, ja parteixen de la base tecnològica per a donar aquesta Capacitació o encara no? Es un problema tant de professor que desconega el món cap al que anem!!!
En el P3 (nivell escolar dels alumnes de 3 anys) aquest any havien d'incorporar a la classe les noves tecnologies, però com la professora ho desconeix... doncs res, no es farà ni enguany, ni al P4 ni al P5 donat que aquestos primers anys son tots amb ella!!!
Tota la tecnologia a l'abast però sense poder utilitzar-la, què vos sembla?
Vicenta crec que es molt trist que per culpa del desconeixement d’un professor els alumnes no puguin accedir a les TIC. Sóc conscient de que l'educació està molt malament i els professors no estan contents, però tot això s'ha d'arreglar d'un altre manera, perquè no es culpa dels alumnes que perdran alguns anys per la no-formació.
ResponderEliminarUn post molt interessant.
ResponderEliminarEn la meva opinió l'ensenyament no pot ser únicament responsabilitat de l'escola. L'entorn familiar juga un paper molt més rellevant. De manera que la tecnologia serveix com a EINA no com a finalitat de l'educació. Ha de ser analitzada, avaluada i adoptada o rebutjada a partir d'un procés que porta molt temps.
El que vull dir és que la tecnologia a l'ensenyament ha d'anar estretament lligada amb les situacions familiars reals.